Nieuw stadskantoor Utrecht straks ook mijn flexwerkplek

Niet alleen de ambtenaren van de gemeente Utrecht verhuizen naar het nieuwe stadskantoor bij station Utrecht CS, ook de inspecteurs van de Inspectie voor de Gezondheidszorg gaan in dat gebouw werken. Nu werkt de inspectie nog vanuit 4 regiokantoren. Straks houdt de IGZ vanuit deze centrale vestiging in Utrecht toezicht op de hele Nederlandse gezondheidszorg en wel vanaf de bovenste verdiepingen (22 t/m 26).

Ik vind het leuk om weer in Utrecht te gaan werken. Het is de derde keer in mijn loopbaan. Begin jaren tachtig in het Diakonessenhuis vlakbij het Wilhelminapark, begin van de eeuw bij Bartimeus aan de Oudenoord en nu bijkans ´bovenop´ het Centraal Station van de mooiste stad van het land (althans dat vind ik).

Dat betekent dus dat ik vanaf eind december mijn flexwerkplek in Utrecht zal moeten gaan zoeken. In een indrukwekkend gebouw, zowel aan de buiten- als aan de binnenkant. Prachtige vergezichten, mooie styling en alleen maar flexplekken.

Via de link kun je een mooie impressie van het nieuwe gebouw vinden:

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

