Over de goedheid van mensen

Vandaag in Hilversum. Auto geparkeerd en daarvoor een paar euro betaald.

Parkeren

Afspraak duurde iets langer. Als dat maar geen bon wordt…  Onder de ruitenwisser een bonnetje, een parkeerbonnetje. Uit het café naast mijn auto komt een vriendelijke man met een buitenlands accent: “Ik heb die voor jou betaald toen de controleurs er aan kwamen. “ Mijn mond valt open… “Anders zou jij een bon van 75 euro krijgen en dat is niet leuk voor jou.” Ik geef hem de euro terug, maar hij wil niet hebben.

Stil rij ik naar huis terug.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

